Monday, October 17, 2016

Dans Strukture Binary Options

Binary Options Trading Binary Options Trading het baie populêr geword in die laaste paar jaar, veral omdat die CBOE het dit in 2008 Alternatiewelik genoem digitale opsies, alles-of-niks opsies of Vaste Return Options (Fros), is dit gewaardeer vir hul eenvoud, likiditeit en diversiteit. Nie net het die handel sluit groot Amerikaanse aandele, maar geldeenhede, indekse en kommoditeite kan ook verhandel. Daar is nou meer as 125 handel platforms beskikbaar, sommige meer betroubare as ander. In 'n sekere sin, dit is die uiteindelike swing handel hulpmiddel een die ander kant, het baie mense onderteken met geen kennis van die aandelemark, en hulle het eenvoudig waagstuk. Wat is Binary Options Binary Options is beskou as eksotiese opsies, en is baie maklik om te gebruik en te verstaan. Daar is net twee handel moontlikhede: 'n oproep, waar jy glo dat die onderliggende aandeel sal wees bo die trefprys, of 'n put, waar jy glo dit sal onder wees. Daar is ook net twee moontlike uitkomste: jy 'n wins op die handel te maak wanneer die opsie verval, of jy verloor jou belegging. Dit is waarom hierdie instrument gegee is sy naam: op enige vlak, het jy net twee moontlikhede. Die voordele van Binary Options Trading daar is 'n bekende risiko en beloning. Voordat jy 'n handelsmerk te plaas, weet jy presies wat baat jy sal kry, of wat jy kan verloor daar geen kommissies of fooie. Tipies, sal die platform sy marge bereken het voor waar jy 'n handel wat jy kan begin met 'n baie lae kapitaal, so min as 100. Sommige platforms bied minimum handel vlakke van 10, maar die meeste van die grotes begin met sowat 25 as 'n minimum handel . daar is net een besluit om te maak: is die onderliggende bate gaan op of af Dit maak die handel baie eenvoudig. Jy hoef nie te bekommer oor uitgang teikens of stop verliese. die handelaar het toegang tot talle bateklasse (aandele, indekse, kommoditeite en geldeenhede) ambagte is baie kort termyn - jy kan dikwels in en uit in 30 minute. Die nadele van Binary Options Trading Dit is die bietjie wat jy moet lees, en bevat die maan dat jy moet weet oor binêre opsies is nie 'n belegging. Hulle is 'n handels - of spekuleer instrument. Dit is baie verslawend, en vir iemand wat nou kennis van die aandelemark, dit is geen verskil tussen dobbel. Met die oog op die stelsel te klop, moet jy reg wees met meer as 55 van jou ambagte, en dit neem 'n bietjie kennis van tegniese ontleding en nuus analise. die bedryf is grootliks ongereguleerde. Maar 'n gedragskode ontwikkel, en daar is maniere om te verseker dat die platform wat jy gebruik is betroubare en eerlike. Maak seker dat jy jou navorsing te doen oor die binêre opsies verhandelingsplatform wat jy gebruik. Dit alles gesê, as jy weet wat jy doen, kan jy hierdie instrument winsgewend te gebruik. Eenvoudig nie naïef wees en nie dobbel Binary Options handel Voorbeeld As jy is kyk na die mark, of 'n spesifieke bate, julle kan glo dat in die kort termyn sal dit gaan op of af te gaan. Byvoorbeeld, het jy na aanleiding van die fluister getalle op 'n voorraad soos AAPL, en jy glo dat ketting verdienste verslag gaan ontleders verwagtinge oorskry. Jy is daarvan oortuig dat AAPL voorraad sal opspring, maar jy weet nie met hoeveel. Jy 'n oproep opsie wat die regte tyd om 'n paar uur verstryk ná die verslag verdienste gelewer eenvoudig te koop. Die verhandelingsplatform sal jou vertel vooruit hoeveel wins jy maak as jy reg (byvoorbeeld, indien die gepos terugkeer is 71, en jy die oproep tot 100 te koop, sal jy 'n uitbetaling van 171 te kry) is. Jy sal ook ingelig word voorlangs wat uitbetaling wat jy ontvang as jy verkeerd is. Jy mag niks terug te kry, of jy kan kry 15 teruggekeer. As die opsie verval presies op die trefprys, sal jy net jou koopprys aan jou terugbesorg word. Ten slotte. As jy besluit om hierdie strategie te gebruik, doen dit met omsigtigheid. Moenie dobbel, maar dink deur jou strategie versigtig, kies 'n betroubare platform. en handel carefully. Arts Toolkit: Dans aksent: 'n beweging of vorm uitgevoer in so 'n manier om klem te gee. estetika: standaarde waarop om te oordeel oor die artistieke meriete van 'n kunswerk te maak. belyning: liggaam plasing of postuur die verhouding van die geraamte van die lyn van swaartekrag en die basis van ondersteuning. Behoorlike aanpassing verminder spanning op die spiere en gewrigte en bevorder dansvaardighede. ontleed: die unieke eienskappe van 'n kunswerk te ondersoek as dit betrekking het op die elemente van die kunsvorm en beginsels van ontwerp, samestelling, prestasie, en / of produksie te identifiseer en te ondersoek afsonderlike dele as hulle onafhanklik en saam funksioneer in werke van kuns. asimmetrie: ongelyke, onreëlmatige ontwerp. liggaam basisse: liggaamsdele wat die res van die liggaam te ondersteun. Byvoorbeeld, wanneer staan, die voete van die liggaam basis toe kniel, die knieë is die liggaam basis. liggaamsdele: die afdelings van die liggaam of liggaam aanhangsels, soos in die arms, bene, kop, bolyf, ens oproep en reaksie: 'n struktuur wat dikwels met Afrikaanse musiek en dans vorms, hoewel dit ook elders gebruik, insluitend in die klassieke , folk, tradisionele en ander primêre vorms. Een solis / groep voer, met die tweede solis beantwoord of betreding in 8220response.8221 kanon: choreografiese vorm wat die musikale vorm van dieselfde naam, waarin individue en groepe uit te voer dieselfde beweging / frase begin op verskillende tye weerspieël. choreografiese struktuur: die spesifieke komposisie vorm waarin beweging is gestruktureer om 'n dans te skep. klassieke dans: dans wat met verloop van tyd ontwikkel tot hoogs gestileerde strukture en vorme binne 'n kultuur. Klassieke vorms is oor die algemeen ontwikkel binne die hof of sirkel van mag in 'n samelewing. komposisionele vorms: strukture van danskomposisie. Voorbeelde sluit in AB 8212a vorm bestaan ​​uit twee kontrasterende afdelings, elk van wat mag of nie mag nie herhaal word nie. ABA 8212a drie-deel komposisionele vorm waarin die tweede gedeelte in teenstelling met die eerste gedeelte. Die derde afdeling is 'n herhaling van die eerste gedeelte en kan wees in 'n verkorte, verkorte, of uitgebreide vorm. narratiewe 8212choreographic struktuur wat 'n spesifieke storielyn volg om spesifieke inligting oor te dra deur middel van die storie. dans kritiek: die proses en resultaat van kritiese denke oor dans. Dit behels gewoonlik beskrywing, analise, en interpretasie van dans, sowel as 'n soort van oordeel. beskryf: deel van die aanvanklike proses van reageer op kunswerke. Verwys na die identifisering en kommunikeer, mondelings of skriftelik, die elemente van die spesifieke kunsvorm teenwoordig is in 'n werk ook verwys na as, en deur wie, waar die werk gedoen. rigtings: vorentoe, agtertoe, sywaarts, op en af. dinamika: die dans element wat verband hou met hoe 'n beweging gehalte beweging gedoen word. Hoogte: die liggaam se brandstof in die lug weg van die vloer, soos 'n sprong, hop, of spring. etniese dans: danse wat gewoonlik geskep en uitgevoer deur spesifieke etniese groepe binne samelewings of kulture. uitdrukking: 'n proses van die oordra van idees, gevoelens en betekenis deur die selektiewe gebruik van die kommunikatiewe moontlikhede van dans. fokus: 'n sentrale punt of fokus van die aandag in die beweging ruimte die konsentrasie, aandag, of spesifieke energie gegee om beweging in die ruimte. volksdanse: danse wat gewoonlik geskep en uitgevoer deur spesifieke groepe binne kulture. Oor die algemeen hierdie danse ontstaan ​​buite die hof of sirkel van mag binne 'n gemeenskap. krag (energie): graad van spierspanning en gebruik van energie, terwyl beweeg, soos swaar / lig, skerp / gladde, spanning / ontspanning, gebind / vloei. Spanning / ontspanning: Spanning voel hard en styf ontspanning voel sag en los. vloei: kontinuïteit van beweging. Wanneer energie vrylik vrygestel word, ons beskryf die beweging as vry-vloeiende. Energie kan ook vrygestel in 'n beheerde, opgehou wyse. improvisasie: beweging wat spontaan geskep word, wat wissel van free-form om hoogs gestruktureerde, maar altyd met 'n element van kans. Improvisasie bied die danser met die geleentheid om saam elemente vinnig te bring en vereis fokus en konsentrasie. Dit is direkte en gelyktydige choreografie en prestasie. inleiding: die punt waar beweging word gesê dat hul oorsprong. Dit verwys veral na spesifieke liggaamsdele en is oor die algemeen gesê dat dit óf distale (van die ledemate of hoof) of sentrale (van die bolyf). interpreteer: die proses om te reageer op kunswerke identifiseer die idees, gevoelens, buie, en die oorhoofse betekenis deur die kunswerk gekommunikeer. Dit is dan ook vir die ondersoek van die invloed van tyd en plek op die kunstenaar wat die werk geskep. kinestetiese: verwys na die vermoë van die liggaam se sensoriese organe in die spiere, senings en gewrigte te reageer op stimuli, terwyl dans of die lees van 'n dans. landing: die wyse en gehalte waarop die liggaam na die aarde terugkeer ná 'n optrede van opstand soos 'n sprong, hop, of spring. vlakke: die vertikale afstand van die vloer. Bewegings plaasvind op drie vlakke: 'n hoë, middel, en 'n lae of diep vlak. Beweging: bewegings wat reis van die een plek na 'n ander. Voorbeelde sluit in wandel: stappe van een voet na die ander, met die gewig oorgedra vanaf hak tot toon. hardloop: stappe van een voet na die ander uitgevoer teen 'n relatief vinnige tempo. hop: 'n beweging waar die liggaam deur die ruimte is wat aangedryf word deur opspring van die een voet en landing op dieselfde voet. spring: 'n beweging waar die liggaam is aangedryf deur die ruimte deur opspring uit twee voete en landing op twee voete. sprong: 'n beweging waar die liggaam deur die ruimte is wat aangedryf word deur opspring van die een voet en landing op die ander voet. galop: 'n gly stap waardeur die liggaam is aangedryf deur die ruimte in 'n ongelyke ritme, so dieselfde voet altyd 'n leidende rol. slaan: 'n stap en 'n hop, afwisselende voete. metrieke ritme: die groepering van slae in 'n herhalende patroon. beweging kwaliteit: die identifisering van kenmerke geskep deur die insameling, vrylating, follow-up, en die beëindiging van energie in die liggaam, wat die sleutel tot die maak van beweging ekspressiewe en daarom dans-agtige is. Tipiese terme wat na gehalte beweging insluit, maar is nie beperk tot, gladde, volgehoue, swaai, perkussie, en tril asook poging kombinasies soos float, DAB, pons, en gly. Sien ook dinamika. beweging tema: 'n volledige idee in beweging wat gemanipuleer en binne 'n dans ontwikkel. musikaliteit: die aandag en sensitiwiteit vir die musikale elemente van dans, terwyl die skep van of die verrigting. nie-lokomotoriese bewegings: beweging wat uitgevoer word om die as van die liggaam eerder as ontwerp vir die reis van plek tot plek, soos draai en rek, stoot en trek, styg en daal, swaai en swaai, draai en draai, skud ook genoem aksiale bewegings. paaie: patrone maak ons ​​as ons beweeg deur die lug of in die vloer (dit wil sê reguit, vertikale, horisontale, zig-zag). Gemaak kan word met lokomotoriese en nie-lokomotoriese bewegings, afsonderlik of in kombinasie. patroon: 'n herhaling van lyne, vorms, en / of bewegings wat lei tot 'n ruimtelike of beweging ontwerp. frase: 'n kort reeks van verwante bewegings wat 'n gevoel van ritmiese voltooiing het. doel: die beoogde funksie van 'n dans binne sy kulturele en / of estetiese konteks. rondovorm: 'n dans struktuur met drie of meer temas waar 'n mens tema word herhaal ABACAD. vorm: die vorm wat deur die liggaam se posisie in die ruimte. Aspekte van vorm is oop / geslote, simmetriese / asimmetries, hoekige / geboë. algemene ruimte 8212the dansvloer. persoonlike ruimte (ook bekend as kinesphere) 8212the gebied van ruimte bewoon word deur die dansers liggaam. grootte 8212the omvang van 'n liggaam vorm of beweging, van klein tot groot. styl: 'n eiesoortige wyse van bewegende of dans die kenmerkende manier waarop 'n dans gedoen word, geskep, of verrig wat die dans van 'n bepaalde kunstenaar, choreograaf, kultuur, of tydperk identifiseer. simmetrie: 'n gebalanseerde, selfs ontwerp van vorms en / of bewegings in die ruimte. spanning / ontspanning: gespanne bewegings voel hard en styf ontspanne bewegings voel sag, los, en vloei. tyd: sluit duur, tempo, en klop. duur 8212the lank 'n beweging duur. tempo 8212the spoed waarmee 'n beweging uitgevoer word. klop 8212the onderliggende ritmiese pols. Tydmaatteken: 'n geskrewe simbool in musiek wat 'n metrieke ritme byvoorbeeld 3/4, 4/4 dui. opwarm: bewegings en / of beweging frases wat ontwerp is om die kern liggaamstemperatuur verhoog en bring die gedagte in fokus vir die dansaktiwiteite wat follow. Dance Struktuur Transcript van Dans Struktuur lesuitkoms: Om die ontwikkeling van 'n struktuur te demonstreer in jou groep stukke . Die ontwikkeling van dans werkprestasie in 'n groep Starter Struktuur - Ja dit is baie belangrik beoordeling: Onafhanklik die vel dans dansopvoering vaardighede te voltooi. Nuwe inligting Oorweeg die wenke hieronder - dit is wat 'n groot stuk van dans. Wat het jy verbeter vandag Wat is jou gekose struktuur Hoekom het jy hierdie een Wat is jou teiken vir volgende lesdoelwitte gekies: om te dans strukture te verstaan ​​Om danswerk in repetisies Sukses Kriteria Ontwikkel: SOMMIGE: Besluit oor inhoud vir elke afdeling van hul dans MEES : Oefen inhoud van danse maak verbeterings Alle: Bespreek die beste struktuur vir hul eie prestasie in 'n groep 5 minute aktiwiteit beheer Musikaliteit Expression Balans Projeksie Koördinering Dynamics Buigsaamheid Ruimtelike bewustheid Postuur Uitbreiding Fokus Tegniese of kunswerk. Wat doen jy goed wat jy nodig het om te werk aan oorspronklike idee en nagevors idee Original beweging Plan repetisies, en maak seker dat jy 'n paar weke net om musiek te beoefen verlaat is geredigeer om die regte lengte (nie vervaag uit) Musiek pas met idee bewegings uitdruklike idee Motiewe is ontwikkel herhaling, verandering van vlakke / rigting / paaie, variasie van dieselfde bewegings Uitstekende gebruik van ruimte en Dynamics Dans het 'n klimaks (opwindend bietjie in die middel) Duidelike struktuur kostuum is beplan sorgvuldig Gesofistikeerd gebruik van dansers harmonie , kontrasterende kanon, aanvullende kanon, duette, solo's, trio's, ens binne groep ABACAD - Rondo In hierdie struktuur is daar 'n artikel wat altyd herhaal (afdeling a) moontlik met ontwikkelings. In tussen hierdie, daar is verskillende afdelings wat 'n teenstelling met artikel A. Dit kan almal anders wees, of 'n paar kon herhaal word, te beklemtoon voorsien. Strukture vir Dans A B C B A boog in hierdie struktuur is daar drie afdelings. Afdeling A is die eerste, en herhaal aan die einde. Afdeling B is die tweede afdeling, en word ook herhaal. Afdeling C is die middelste deel. Dit is nie herhaal nie, maar is die klimaks (hoogtepunt) van die dans. Strukture vir Dans A B C drieledige Hierdie struktuur is ook eenvoudig. Daar is drie afdelings. Die drie afdelings is verskillend van mekaar. Strukture vir Dans A B Binary hierdie struktuur is baie eenvoudig. Daar is twee afdelings. Die twee afdelings is verskillend van mekaar. Strukture vir Dans A B Binary A B C drieledige A B C B A Arch A B A C A D Rondo strukture vir Dans Elke dans ons choreografeer sal bestaan ​​uit verskillende afdelings. Die struktuur is aan die orde wat ons sit die dele van ons dans in Daar is vier basiese strukture wat ons kan gebruik wanneer choreografie danse Strukture vir Dans Taak -. Bespreek die verskillende strukture in julle groepe. amp -39s Jy moet dan besluit watter struktuur jy mik vir. Wees voorbereid vir my om te kom gesels met jou en vir jou om te regverdig (gee 'n rede) daarvoor. Uitbreiding: Watter bewegings sou pas met elke afdeling Hoe kan jy motiewe ontwikkel om elke afdeling werk op die ontwikkeling van jou dans met dit in gedagte te pas. Na die lees van hierdie skyfies jy moet die verskillende strukture in julle groepe te bespreek. amp -39s Jy moet dan besluit watter struktuur jy mik vir. Wees voorbereid vir my om te kom gesels met jou en vir jou om te regverdig (gee 'n rede) daarvoor. Uitbreiding: Watter bewegings sou pas met elke afdeling Hoe kan jy motiewe om elke afdeling Don39t pas ontwikkel vergeet om up. Forex handel warm met binêre opsies In hierdie kursus sal ek met jou te deel deel van my 15 jaar van handel ervaring. Binêre opsies is besig om baie gewild in die afgelope paar jaar, maar die meeste van die handelaars nie verstaan ​​hoe dit werk en dit nie gebruik dit behoorlik. Ek sal beskryf hoe ek my bestelling vloei strategieë handel met binêre opsies. Ek sal jou nie belowe om enige geheime te openbaar en jou laat miljoenêrs soos die meeste afrigters doen. Hulle is afrigters en hul werk is om hul opleidingskursusse verkoop. Im 'n handelaar en ek sal net met julle deel my ervaring. My strategieë is eenvoudig en gebaseer op suiwer mark logika - die ontleding van die orde vloei. Vir die afgelope 16 jaar was ek individuele handelaar, bank handelaar en risikobestuurder. Ek het die geluk aan die mark vorm verskillende standpunte sien en handel van verskeie finansiële instrumente van FX plek, deur voorspelers en plain vanilla opsies te kompleks opsies strukture soos Target Redemption Voorspelers met Klop-In hindernisse. Ek weet dat die meeste van die handelaars hoef nie die kans om hierdie ervaring te kry en om die volgorde vloei-analise en die handel opsies te verstaan. Dit is waarom hulle hoef nie 'n voordeel en nie in staat is om geld te maak in 'n lang termyn. Forex is soos 'n nul-som spel en as jy geld maak iemand anders verloor. Dit is die rede waarom jy moet hê en rand te wees in die 10 suksesvolle handelaars. Bestel vloei-analise en binêre opsies kan jy dit voordeel. Vir 'n beter begrip van die onderwerpe (my Engels is nie perfek nie en ek is nie 'n TV-gasheer) Ek het 'n paar PDF lesings bygevoeg. Hulle sal jou help om 'n beter idee van die binêre opsies en die handel strategieë ek gebruik vir spot en opsies handel te kry. 'n binêre opsie strategie vir die verhandeling van DAX, meer werklike handel voorbeelde - al die intekenare sal bonus materiaal ontvang. Net stuur vir my 'n e-pos aan srm70abv. bg wanneer jy inskryf vir die kursus. Sommige basiese kennis van forex sal help, maar is nie absoluut noodsaaklik is 'n paar basiese kennis van die binêre opsies 'n oop gemoed en bereidwilligheid om te leer nuwe handelsmerk strategie Weet wat is die binêre opsies en wat is die voordele Weet wanneer en hoekom om handel te dryf binêre opsies geld sekere orde vloei strategieë met binêre opsies om handel te dryf met 'n paar van die mees gewilde platforms Kies 'n betroubare binêre opsies makelaar Maak 'n verskil tussen handel en dobbel Mense wat wil hê dat die binêre opsies in hul handel arsenaal Mense wat geld verloor het te integreer handel binêre opsies en wil hierdie tendens verander binêre opsies handelaars wat wil om hul vaardighede te verbeter en leer nuwe strategieë Bestel vloei handelaars wat wil gebruik binêre opsies Mense wat graag dobbel en wil 'n paar ekstra inkomste uit forex Kuns Toolkit: Dans aksent: 'n beweging of vorm uitgevoer in so 'n manier om klem te gee. estetika: standaarde waarop om te oordeel oor die artistieke meriete van 'n kunswerk te maak. belyning: liggaam plasing of postuur die verhouding van die geraamte van die lyn van swaartekrag en die basis van ondersteuning. Behoorlike aanpassing verminder spanning op die spiere en gewrigte en bevorder dansvaardighede. ontleed: die unieke eienskappe van 'n kunswerk te ondersoek as dit betrekking het op die elemente van die kunsvorm en beginsels van ontwerp, samestelling, prestasie, en / of produksie te identifiseer en te ondersoek afsonderlike dele as hulle onafhanklik en saam funksioneer in werke van kuns. asimmetrie: ongelyke, onreëlmatige ontwerp. liggaam basisse: liggaamsdele wat die res van die liggaam te ondersteun. Byvoorbeeld, wanneer staan, die voete van die liggaam basis toe kniel, die knieë is die liggaam basis. liggaamsdele: die afdelings van die liggaam of liggaam aanhangsels, soos in die arms, bene, kop, bolyf, ens oproep en reaksie: 'n struktuur wat dikwels met Afrikaanse musiek en dans vorms, hoewel dit ook elders gebruik, insluitend in die klassieke , folk, tradisionele en ander primêre vorms. Een solis / groep voer, met die tweede solis beantwoord of betreding in 8220response.8221 kanon: choreografiese vorm wat die musikale vorm van dieselfde naam, waarin individue en groepe uit te voer dieselfde beweging / frase begin op verskillende tye weerspieël. choreografiese struktuur: die spesifieke komposisie vorm waarin beweging is gestruktureer om 'n dans te skep. klassieke dans: dans wat met verloop van tyd ontwikkel tot hoogs gestileerde strukture en vorme binne 'n kultuur. Klassieke vorms is oor die algemeen ontwikkel binne die hof of sirkel van mag in 'n samelewing. komposisionele vorms: strukture van danskomposisie. Voorbeelde sluit in AB 8212a vorm bestaan ​​uit twee kontrasterende afdelings, elk van wat mag of nie mag nie herhaal word nie. ABA 8212a drie-deel komposisionele vorm waarin die tweede gedeelte in teenstelling met die eerste gedeelte. Die derde afdeling is 'n herhaling van die eerste gedeelte en kan wees in 'n verkorte, verkorte, of uitgebreide vorm. narratiewe 8212choreographic struktuur wat 'n spesifieke storielyn volg om spesifieke inligting oor te dra deur middel van die storie. dans kritiek: die proses en resultaat van kritiese denke oor dans. Dit behels gewoonlik beskrywing, analise, en interpretasie van dans, sowel as 'n soort van oordeel. beskryf: deel van die aanvanklike proses van reageer op kunswerke. Verwys na die identifisering en kommunikeer, mondelings of skriftelik, die elemente van die spesifieke kunsvorm teenwoordig is in 'n werk ook verwys na as, en deur wie, waar die werk gedoen. rigtings: vorentoe, agtertoe, sywaarts, op en af. dinamika: die dans element wat verband hou met hoe 'n beweging gehalte beweging gedoen word. Hoogte: die liggaam se brandstof in die lug weg van die vloer, soos 'n sprong, hop, of spring. etniese dans: danse wat gewoonlik geskep en uitgevoer deur spesifieke etniese groepe binne samelewings of kulture. uitdrukking: 'n proses van die oordra van idees, gevoelens en betekenis deur die selektiewe gebruik van die kommunikatiewe moontlikhede van dans. fokus: 'n sentrale punt of fokus van die aandag in die beweging ruimte die konsentrasie, aandag, of spesifieke energie gegee om beweging in die ruimte. volksdanse: danse wat gewoonlik geskep en uitgevoer deur spesifieke groepe binne kulture. Oor die algemeen hierdie danse ontstaan ​​buite die hof of sirkel van mag binne 'n gemeenskap. krag (energie): graad van spierspanning en gebruik van energie, terwyl beweeg, soos swaar / lig, skerp / gladde, spanning / ontspanning, gebind / vloei. Spanning / ontspanning: Spanning voel hard en styf ontspanning voel sag en los. vloei: kontinuïteit van beweging. Wanneer energie vrylik vrygestel word, ons beskryf die beweging as vry-vloeiende. Energie kan ook vrygestel in 'n beheerde, opgehou wyse. improvisasie: beweging wat spontaan geskep word, wat wissel van free-form om hoogs gestruktureerde, maar altyd met 'n element van kans. Improvisasie bied die danser met die geleentheid om saam elemente vinnig te bring en vereis fokus en konsentrasie. Dit is direkte en gelyktydige choreografie en prestasie. inleiding: die punt waar beweging word gesê dat hul oorsprong. Dit verwys veral na spesifieke liggaamsdele en is oor die algemeen gesê dat dit óf distale (van die ledemate of hoof) of sentrale (van die bolyf). interpreteer: die proses om te reageer op kunswerke identifiseer die idees, gevoelens, buie, en die oorhoofse betekenis deur die kunswerk gekommunikeer. Dit is dan ook vir die ondersoek van die invloed van tyd en plek op die kunstenaar wat die werk geskep. kinestetiese: verwys na die vermoë van die liggaam se sensoriese organe in die spiere, senings en gewrigte te reageer op stimuli, terwyl dans of die lees van 'n dans. landing: die wyse en gehalte waarop die liggaam na die aarde terugkeer ná 'n optrede van opstand soos 'n sprong, hop, of spring. vlakke: die vertikale afstand van die vloer. Bewegings plaasvind op drie vlakke: 'n hoë, middel, en 'n lae of diep vlak. Beweging: bewegings wat reis van die een plek na 'n ander. Voorbeelde sluit in wandel: stappe van een voet na die ander, met die gewig oorgedra vanaf hak tot toon. hardloop: stappe van een voet na die ander uitgevoer teen 'n relatief vinnige tempo. hop: 'n beweging waar die liggaam deur die ruimte is wat aangedryf word deur opspring van die een voet en landing op dieselfde voet. spring: 'n beweging waar die liggaam is aangedryf deur die ruimte deur opspring uit twee voete en landing op twee voete. sprong: 'n beweging waar die liggaam deur die ruimte is wat aangedryf word deur opspring van die een voet en landing op die ander voet. galop: 'n gly stap waardeur die liggaam is aangedryf deur die ruimte in 'n ongelyke ritme, so dieselfde voet altyd 'n leidende rol. slaan: 'n stap en 'n hop, afwisselende voete. metrieke ritme: die groepering van slae in 'n herhalende patroon. beweging kwaliteit: die identifisering van kenmerke geskep deur die insameling, vrylating, follow-up, en die beëindiging van energie in die liggaam, wat die sleutel tot die maak van beweging ekspressiewe en daarom dans-agtige is. Tipiese terme wat na gehalte beweging insluit, maar is nie beperk tot, gladde, volgehoue, swaai, perkussie, en tril asook poging kombinasies soos float, DAB, pons, en gly. Sien ook dinamika. beweging tema: 'n volledige idee in beweging wat gemanipuleer en binne 'n dans ontwikkel. musikaliteit: die aandag en sensitiwiteit vir die musikale elemente van dans, terwyl die skep van of die verrigting. nie-lokomotoriese bewegings: beweging wat uitgevoer word om die as van die liggaam eerder as ontwerp vir die reis van plek tot plek, soos draai en rek, stoot en trek, styg en daal, swaai en swaai, draai en draai, skud ook genoem aksiale bewegings. paaie: patrone maak ons ​​as ons beweeg deur die lug of in die vloer (dit wil sê reguit, vertikale, horisontale, zig-zag). Gemaak kan word met lokomotoriese en nie-lokomotoriese bewegings, afsonderlik of in kombinasie. patroon: 'n herhaling van lyne, vorms, en / of bewegings wat lei tot 'n ruimtelike of beweging ontwerp. frase: 'n kort reeks van verwante bewegings wat 'n gevoel van ritmiese voltooiing het. doel: die beoogde funksie van 'n dans binne sy kulturele en / of estetiese konteks. rondovorm: 'n dans struktuur met drie of meer temas waar 'n mens tema word herhaal ABACAD. vorm: die vorm wat deur die liggaam se posisie in die ruimte. Aspekte van vorm is oop / geslote, simmetriese / asimmetries, hoekige / geboë. algemene ruimte 8212the dansvloer. persoonlike ruimte (ook bekend as kinesphere) 8212the gebied van ruimte bewoon word deur die dansers liggaam. grootte 8212the omvang van 'n liggaam vorm of beweging, van klein tot groot. styl: 'n eiesoortige wyse van bewegende of dans die kenmerkende manier waarop 'n dans gedoen word, geskep, of verrig wat die dans van 'n bepaalde kunstenaar, choreograaf, kultuur, of tydperk identifiseer. simmetrie: 'n gebalanseerde, selfs ontwerp van vorms en / of bewegings in die ruimte. spanning / ontspanning: gespanne bewegings voel hard en styf ontspanne bewegings voel sag, los, en vloei. tyd: sluit duur, tempo, en klop. duur 8212the lank 'n beweging duur. tempo 8212the spoed waarmee 'n beweging uitgevoer word. klop 8212the onderliggende ritmiese pols. Tydmaatteken: 'n geskrewe simbool in musiek wat 'n metrieke ritme byvoorbeeld 3/4, 4/4 dui. opwarm: bewegings en / of beweging frases wat ontwerp is om die kern liggaamstemperatuur verhoog en bring die gedagte in fokus vir die dansaktiwiteite wat volg.


No comments:

Post a Comment