Saturday, October 22, 2016

Bmfn Forex Review

Forex makelaars gradering. Vind uit wat makelaars handelaars vertrou. Dit web hulpbron is bedoel vir bekwame handelaars wat belangstel in die verandering van hul makelaar en ook beginners wat op soek na hul eerste makelaar is. Elke besoeker aan ForexRating kan forex makelaars beskikbaar te vergelyk in die mark deesdae en kies die beste maatskappy om hul behoeftes aan te pas. Afgesien van 'n vergelykende analise van forex makelaars, die web hulpbron bevat 'n eerlike waardering van forex makelaars wat geheel en al word ingedeel op grond van jou stemme. Deur ForexRating, kan jy 'n mate van vertroue wat handelaars in 'n bepaalde forex makelaar te oordeel. Statistiek van BMFN stemme Jaar gestig: 1988 Land: VSA Regulasie: NFA, FCA Betalingsopsies: bankoverschrijving Visa, MasterCard WebMoney, Skrill, NETELLER minimum aanvanklike deposito: 1000 Kleinste baie grootte: 0,0001 baie HEFBOOM: van 1: 1 tot 1: 400 versprei: vaste en veranderlike, vanaf 2 pitte Boston Merchant Finansiële Ltd (BMFN) is in 1988 gestig toe dit begin om te werk as 'n makelaar huis in die Amerikaanse aandelemarkte. Deesdae, BMFN is 'n deel van Boston Merchant Financial Group en het kantore regoor die wêreld. Die makelaar bied aan sy kliënte 'n uiters wye spektrum van finansiële dienste, insluitend 'n 24/7 toegang tot 'n verskeidenheid van 4000 finansiële instrumente. Onder die brokerrsquos voordele is die direkte toegang tot die buitelandse valuta mark, CFD's handel, edelmetale mark (goud, silwer), kommoditeitsmark (Olie, kakao, en Soja), die aandelemark (VSA ETF), Stock, Futures, en indekse (USD, DOW, DAX, en FTSE). BMFNrsquos kliënte kan kies tussen drie beskikbare handel platforms: Meta Trader 4, Meta Trader CFD en BMF Unitrader. Smal versprei op die meeste munt pare Instant uitvoering van opdragte Een-kliek handel Program geld bestuurde rekening (FXMA) 24-uur ondersteuning Bonusse en kompetisies vir kliënte meer as 100 handel instrumente, 27 munt pare Toegang tot die mark likiditeit met die gebruik van STP NDD tegnologie Gewaarborgde veiligheid van fondse op rekeninge. As jy gewerk het met BMFN, is jy welkom om jou terugvoer te verlaat. Jou kommentaar kan help om die beginners om te besluit oor die regte makelaar. Dit Broker - BMFN is 'n totale bedrogspul. Hulle het meer as webwerf hulle het geen registrasie, hulle beweer dat hulle bied aandele en opsies. Sodat hulle verskyn as 'n groot maatskappy. Ek ontdek toe ek vir gevra om 'n rekening oop te maak om handel aandele en opsies wat hulle aanbied en let op sy net 'n groot leuen. Ek het probeer om hulle te vra vir 'n aandele of opsies rekening, maar hulle het my nie geantwoord nie. Hulle is net in forex en hulle het ook nêrens geregistreer hoegenaamd In die eerste plek wil ek jou laat weet dat ek die handel vir 'n paar jaar en nog nooit tevore nie wat hierdie makelaar het aan my rekening gesien. Ek is verantwoordelik van my dade nie, maar wat kan jy doen wanneer hulle jou rekening te manipuleer. Ive is die handel 'n paar seine 'n vriend stuur vir my deur middel van Whatsapp, maar as gevolg van tydsone verskil en dat sommige tye Ek didnt het die sein, ek het vir hom gesê om 'n sein rekening by MQL5 oop, so het hy gedoen en so ek skryf vir sy seine en hy begin stuur my die seine deur middel van hulle. Ek weet my vriend en hy is baie konserwatief. 02/01 baie en hy gaan vir ten minste 20-30 pips. bmfn handel platforms Meta Trader platform bied 'n bekende TRADING koppelvlak HANDELAARS WAT ALLE MAKELAARDIJ dek en handelsaktiwiteite MT 4 is al vir die afgelope 10 jaar was gesoute en bied 'n bekende interface om 'n wye verskeidenheid of professionele ambagte en die bekendstelling van makelaars. Die platform bied 'n wye verskeidenheid van funksies vir handelaars, insluitende verskeie uitvoering tegnologie, onbeperkte kartering, 'n groot aantal tegniese aanwysers en lyn studies, persoonlike aanwysers en Expert adviseur handel. UNITRADER PLATFORM n nuwe generasie van handel platforms. Maklik om te gebruik opgevolg en met funksies verpak. UniTrader is ontwerp vir beide beginners en professionele handelaars op soek na 'n voorsprong. Die logiese koppelvlak, omvattende verslagdoening en posisie hou vensters, maak UniTrader is die beste keuse vir mense wat wil verskeie finansiële produkte handel in 'n keer. Sleep stop en Wins funksionaliteit Neem geïmplementeer bediener kant. Jy kan seker wees dat jou poste teen die beste prys sal gesluit wees selfs al is jy nie naby jou rekenaar. Bekendstelling Broker Unitrader is die beste platform vir die bekendstelling van makelaars wat kyk vir buigsame bestuur van hul kliënte rekeninge en besigheid met ingeboude bestuur tools. BMFN resensies Webwerf: www. bmfn jaar sedert: 2007 hoofkwartier: BMFN - Russiese Federasie BMFS - Boston, Verenigde State van Amerika maatskappy registrasie: Boston Merchant Finansiële Ltd, Rusland Regulasie: Australië ASIC 379035 Russiese FFMS 1220 FCA Verenigde Koninkryk (563348) Bulgarye FSC MiFID BGR00195 en RG 03 220 FSPR (FSP328066) in Nieu-Seeland Sentrale Bank van die Verenigde Arabiese Emirate. Verhandel met BMFN Was jy tevrede met die gehalte van BMFN makelaar dienste Hersien Indië Sunil 3 jaar Totaal 2 jaar met hierdie makelaar Bly weg van hierdie makelaar (BMFN).They is die no.1 cheater in Indië in die naam van forex. hulle kul in baie opsigte soos verspreiding ruil en mark making. Almost ons 7 Crore verloor in 'n month. They gebruik handel teen die handelaars. Tags: BMFN resensies Indië, Naidu m November 17, 2013 3 jaar Totaal 3 jaar met hierdie makelaar baie goeie diens in Indië sedert verloor 3 jaar Tags: BMFN resensies Verenigde State van Amerika, John A. Kry jou eie Gratis White Label Trading Platform by BMFN bmfn / get-kode Tags: BMFN resensies Thomas 18 Januarie 2011 5.5 jaar Totaal Totaal geen met hierdie makelaar vergeet om my resensie hier op te dateer. Ek het 'n antwoord, 'n paar van hulle. Sy okay. Tags: BMFN resensies Thomas 15 Desember 2010 5.5 jaar Totaal geen met hierdie makelaar Hulle havent het geantwoord op my e-pos, sy was 2 weke .. Ive het 3 verskillende versoeke en vrae te infobmfn en salesbmfn - geen reaksie, niks. (Tags: BMFN resensies MAKELAARS DEUR COUNTRY Nuwe Poll Soek Whos aanlyn Daar is tans 17 gaste aanlyn kopieer 2008 mdash 2016 100FOREXBROKERS ALLE REGTE RESERVEDRatingFX:. Onafhanklike gradering van Forex makelaars On-line sedert: 2012 Land van oorsprong: Verenigde Koninkryk Regulasie: ASIC, FSPR, FCA, FSC, FFMS, CBUAE Betalingsopsies: Visa, MasterCard, kliek en Pay, bankoverschrijving, WebMoney, Skrill, Alertpay Minimum rekening grootte: 100 Minimum baie grootte: 0,0001 baie HEFBOOM: 1: 200 Spreads: van 2 pitte Boston Merchant Finansiële Ltd (BMFN) behoort aan Boston Merchant Financial Group en bied aan sy kliënte 'n wye verskeidenheid van gereedskap en dienste. die companyrsquos kantore is geleë regoor die wêreld, insluitend die Verenigde State van Amerika, die Verenigde Koninkryk, Australië, Rusland, Oekraïne, China, en ander. Brokerrsquos kliënte kan geniet sodanige voordele soos outomatiese handel, PAMM rekeninge, affiliate program, en Forex managed rekeninge (FXMA), wat help gebruikers om die gevaar van beleggings te diversifiseer op die forex mark. die maatskappy bied handelaars 'n groot verskeidenheid finansiële instrumente soos aandele, indekse, kommoditeite, en edelmetale. Daar is die volgende handel platforms beskikbaar vir die kliënte: Meta Trader 4, BMF PRO, BMF Currenex, en UniTrader. BMFN (Boston Merchant Finansiële) Review Besoek webwerf Op 8 November het ek 'n wins van tussen 7k en 9k gemaak, net soos ek het ander keer voor, maar minute nadat die Amerikaanse nuus van 14:30, sommige hangende bestellings van koop STOP dat my EA stel naby die markprys vir die GBP USD en AUD dollar geopen op 10,000 pitte van afstand in 'n 5-syfer platform . Vir die pond, is 'n bevel geopen by 1,70000 wanneer die mark was skaars op 1,60000. Vir die AUD dollar, is bestellings geopen by 1,0400 wanneer die mark prys was sowat 0,94000. Hierdie situasie het gelei tot my rekeninge heeltemal afbreek. Ek kyk na ander rekeninge op die makelaar standaard en ECN, en dat die prys nie in ander platforms. Dit gebeur net met my rekeninge en daardie prys nie verskyn in enige ander makelaar by daardie uur af. Verder, ten tyde dit gebeur, is die prys om af te gaan en die stelsel gery die kandelaars up. Ek is ingelig dat die likiditeit verskaffer gestuur daardie prys en my EA aanvaar dit. Logies, kan ek 'n hangende orde te bring op 'n toekomstige prys so hoog dat die bevel maande of jare kan bly sonder self uitvoer. Maar dit is duidelik deur die stompe wat die pryse wat my EA gewerf in die hangende bestellings was baie naby die markprys op daardie oomblik. Ek het die skerm druk, logs, ens wat die onreëlmatigheid van hierdie hele operasie te demonstreer. Ek was vertel deur Bernardo Martinez, die maatskappy se verteenwoordiger vir Latyns-Amerika, wat die likiditeit verskaffer didnt wil om terug te gee die 100 van die fondse verloor deur hierdie tegniese fout, maar hulle het 50 van die fondse, aanvoer dat dit my EA se skuld vir die aanvaarding van die prys. 'N Paar dae later, was ek aangebied om 'n afsluiting deel van die helfte van die fondse verloor, waar hulle weer gesê die dis my EA se verantwoordelikheid. Ek was onder baie druk denke dat ek al my kapitaal kan verloor en hulle het vir my gesê dat as hulle probeer om te onderhandel 'n 100 terugbetaling met die likiditeit verskaffer, kan hulle selfs opgee die eerste aanbod geheel en al. So natuurlik, ek onderteken en gereeld vir die helfte van die fondse, ten minste vir 'n oomblik. Al die proses geduur agt dae, waar ek gewoon het oomblikke van groot angs en frustrasie, oorweging van die moontlikheid van al my spaargeld verloor. Dit was natuurlik 'n weldeurdagte strategie van die makelaar, want van die begin af, het hulle voorgestel dat die idee om terug net 'n deel van die geld. Dit was maklik vir hulle om my te druk in die ondertekening van daardie belaglike ooreenkoms want ek was bang vir die verlies van alles was. 'N EA kan nie peuter met die markprys. Dit is gewoon onmoontlik. Na die ondertekening van hierdie belaglike ooreenkoms, wat ek kan wys op aanvraag, en om terug helfte van my kapitaal, het ek probeer om die makelaar kontak drie keer, probeer om te onderhandel 'n beter aanbod aan die hele ding te los. Op hierdie punt, wouldve Ek is gelukkig as hulle het my teruggebring na die aanvanklike kapitaal wat belê is. Hulle het geantwoord dat daardie ooreenkoms het onderteken, ek aanvaar hulle terme, en dat ek behoort nie die likiditeit verskaffer betrek. Hulle het gesê hulle wouldnt beslis terug meer as wat hulle moes gee, en dat die gee terug die helfte van die fondse was reeds baie ruim van hulle. Hulle het ook gesê dat hulle nie verantwoordelik is vir die mark prys, maar in hierdie geval, is die prys doelbewus gepeuter. As 'n makelaar bepaal dat die mark prys is nie hul verantwoordelikheid, dan is die kliënt is heeltemal onbeskermde omdat hulle die prys kan verander en dan sê hulle is nie aanspreeklik wees vir enige iets. Ek het gewaarsku dat die makelaar wat ek al die regulering entiteite en forums sal inlig oor hierdie flagrante bedrogspul, en hulle het gesê ek moet die bedreigings te stop en dat as ek slegte publisiteit gemaak het, sou hulle my dagvaar. Hulle verbied my ook vertoon die dokument wat ek geteken onder druk, want hulle weet dit was 'n maneuver bloot om weg te neem van my geld. Dit is belangrik om te beklemtoon dat die FSA regulasie hulle nie bereik as makelaars, want hulle is gelys as 'n betaling verwerker. Dit is nog 'n truuk wat hulle gebruik om geld te steel van beleggers en vry van koste bly. Ek sal my verantwoordelikheid aanvaar indien die makelaar kan bewys dat my EA geproduseer wat prys en het dit ten spyte van die feit dat die hangende bestellings verskil van dié prys. Ek het al die bewyse om te wys dat dit is onmoontlik. Maar die makelaar het niks om te bewys wat hulle vorentoe net woorde en 'n dokument wat hulle het my teken onder druk om my verantwoordelik vir iets wat ongeloofwaardig en om my stil te maak maak sit. Gebruik slegs gesonde verstand, as wat hulle sê is waar en my EA het hierdie fout in die rekening uitgelok, waarom die makelaar moet my terug te gee die helfte van die verlore Uit vrygewigheid Dit is besigheid bedrag, en ek weet nie een makelaar in die geskiedenis wat geneem verantwoordelikheid vir hul kliënte foute. Ek praat nie hier sent: my kapitaal was van USD 470,000, en hulle gesteel het die helfte van dit in 'n minuut. Agt dae later, het hulle my terug 235,000. Daar is twee opsies: óf ek bedank hulle vir die geld wat hulle aan My gegee het as 'n geskenk of dit is 'n blatante bedrog. Ek verlaat hierdie vraag vir die beleggers. Ek het verlede Januarie om te kyk vir 'n goeie makelaar en geld krip, dan Ive besluit om te belê 10k met BMFN deur MM wat sertifisering het van hulle af. Hy het 70 wins in die eerste maand dan bygevoeg ek die rekening nog 10K, dan het hy 'n wins van sowat 40 in die maand na. Op 'n dag het ek was nagaan om uit te vind dat baie ambagte geopen en gesluit op laatnag en in 'n kwessie van 10 minute my rekening was uit 38k tot 200. Die MM het my vertel dat hy erg beseer en verloor geld in baie ander rekeninge insluitend sy eie en hy het agter die IP voorsien van die makelaar deur die hulp van ISP om die internet kafee, die makelaar vertel dat ondersoek toon die toegang was vanaf IP in dieselfde stad van mm. Ek kan sien dat totale MM kommissie was oor 6K en die makelaar het dit geblokkeer wag vir goedkeuring van my dat ek gesorteer die probleem met die MM of goedkeuring van hom te laat my toe om die kommissie. Toe ek die MM gevra vir die goedkeuring gestop hy reageer op my. Ek dink jy sal sê dat hierdie MM bedrogspul maar ek is nie seker omdat hy dit kan gemaak word uit die winste gedeel transaksie en sal elke maand wins en as iemand 70 in n maand kan maak en deel wins met my waarom hy dit sou doen. Ek versoek die makelaar om my te voorsien van IP besonderhede van die ambagte, maar hulle het geantwoord dat dit onwettig is. Ook was hulle nie in staat is om reaksie uit MM kry om die saak te bespreek. Ten slotte, ek het dit aan die geblokkeer kommissie vry om my, maar hulle het geweier n het vir my gesê dat hulle my kan nie help met enigiets, want ek die POA onderteken en hulle didnt vind geen bewys van bedrog en ek moet my rekening egter het gemonitor hulle weet dit gebeur in net 10 minute met behulp van 'n soort van skrif. Hulle het my voorsien van Herroep vorm en hulle is besig om my om die rekening te sluit asseblief raad wat ek is baie teleurgesteld .. Mohamed al kandari Ek is handel met hierdie firma sedert 2007 deur middel van daar plaaslike kantoor in Koeweit, het hulle 'n vennootskap met een van die oudste makelaars in Koeweit en gelisensieer deur een van die groot besigheid persoon in Koeweit welbekend. Ons het geen probleem met daar kantoor in Koeweit altyd uitstekende kliëntediens en jy kan selfs handel van die maatskappy is daar toegewyde handel kamers en myself en vriende kan gaan na die maatskappy uitgangspunt en toegther sit en kan ambagte te plaas en aan ander handelaars, sodat hierdie was as iemand haveany probleem wat ons weet sy soos 'n forum, maar saam met mense. Ek het hulle ons met die plaaslike kantoor in Koeweit Ek weet nie oor buite regtig raai, ons is baie gelukkig plaaslik. Verenigde Koninkryk, Verenigde Koninkryk probleem aangestuur na Handelaars Hof Ibham1 teen BMFN SKULDIG Ek opening van 'n rekening met BMFN in Augustus 2010. Ek suksesvol daarin geslaag om te onttrek 6000 in November 2010 en 'n verdere 9000 in Mei 2011. Maar wanneer ek probeer om 'n 6000 te onttrek in Januarie 2012 het ek 'n e-pos wat verklaar my rekening is gedeaktiveer en gesluit weens stelsel misbruik. Die e-pos uitgelig 'n gedeelte van hul terme en voorwaardes wat verklaar BMFN het die reg om alle winste te kanselleer as gevolg van onakkurate pryse. Ek gekontak hulle by verskeie geleenthede eis bewys as ek nie kan glo elke enkele handel ek geplaas oor 'n tydperk van 18 maande is wat geraak word deur konstante BMFN stelsel mislukking. My rekening aandele was meer as 20.000 toe my rekening is gedeaktiveer. Ek het dit voorheen met 'n ander makelaar, indien die kliënt konsekwent geld maak, sal die makelaar 'n generiese klousule in die terme en voorwaardes te gebruik om die handelaar syhaar winste ontken die makelaar sal ook weier om die handelaar met bewyse te verskaf waarom die ambagte gekanselleer. Ek sal vra vir BBV hulp om my te help my geld te haal. Ek sal ook die maak van amptelike klagtes by die betrokke regulatoriese liggame. Dit Broker is 'n totale bedrogspul. Hulle het meer as webwerf hulle het geen registrasie, hulle toeslaan wat hulle aanbied aandele en opsies. sodat hulle verskyn as 'n groot maatskappy. Wat ek ontdek het toe ek vra vir 'n rekening oop te handel aandele en opsies wat hulle aanbied en let op sy net 'n groot leuen. Probeer net om hulle te vra vir 'n aandele of opsies rekening hulle sal jou nie antwoord nie. hulle sal vir julle sê: minimum 50k. hulle is net in forex en hulle het ook nie op enige plek hoegenaamd geregistreer. shen yuamptan qiangfeng ons rekening van BMFN is Rekening: 550309264 Naam: Qiangfeng Tan en rekening: 550309268 Naam: Yu Shen. 2011/10/03 04:28 ons het 'n paar ambagte verkoop 80.00 GBPUSD 1,5552 1,5557 0,0000 2011.10.03 04:28 1,5502 0,00 0,00 0,00 4 000,0 verkoop 280.00 GBPUSD 1,5550 1,5555 1,5513 2011.10.03 04:28 1,5513 0,00 0,00 0,00 10 360,0 dan volgende week ons kan nie enige ambagte te maak, en ons trek versoek, hulle trek ons ​​beswil, sê BMFN kan kry dat 'n goeie prys in die market. but ons dié bedrywe vir 'n week gemaak, dit is 'n bedrogspul company. So 5880 en 2720 is verwyder deur die bedrogspul maatskappy. Ons jou vertel, stuur asseblief bly weg van die oneerlik maatskappy BMFN. hierdie man werklik verbied deskundige adviseurs. Ek het reeds geopen en 'n lewendige rekening en gereed is om dit te finansier. Ek nagegaan resensies oor BBV en probeer 'n EA op Thier demo en kyk. dit verwerp dit net as 'n resensent opgemerk. Ek gekontak hulle en hulle het gesê ek kan EAS gebruik net op lewendige rekening. baie snaaks. dis hoekom hulle dit noem DEMO - NSTRATATION rekening. Ek kan 'n bedrogspul van 'n myl weg Hi ouens ruik. Ek dont meer oor tegniese deel van Boston Merchant Finansiële weet, maar ek het 'n 2500 dollar PAMM bestuurde rekening, en 3 dae na die onttrekking versoek ek ontvang het die money. They het ook 'n goeie kliënte ondersteuning service. From hierdie oogpunt alles OK. Forex resensie Forex Performance Toetse Forex Traders Court Forex Trading Onderwys en Gemeenskap Forum Forex Calendar en gereedskap kopieer kopiereg www. ForexPeaceArmy. Alle regte voorbehou. Forex Vrede Army, ForexPeaceArmy, BBV, en die BBV Shield Logo is Alle handelsmerke van die Forex Vrede Army. Alle regte voorbehou onder VSA en die internasionale reg.


No comments:

Post a Comment